Friday, February 20, 2015

from D to M...



memang belajar tu tak akan pernah habeh!.
alhamdulillah.
17 februari 2015.
officially aku jadi anak kandung suluh budiman buat kali kedua. :)
[tapi pelik juga, lepas grad degree dulu.. adakah 'anak kandung' menjadi anak terbuang?.. eh.. huhu.. apa je lah yang aku merepek?!.]


ingatkan masa hari pendaftaran tu nak snap picture dgn wan nor..
yelah..konon nak bakar semangat sket.. last2 satu pun xde..huhu..

eksited tengok 'akak2' ni still semangat nak study...
memang daebak! mereka2 ni...

memetik kata2 dekan, 'komitmen anda yang kami cari'
:)
memetik pula kata2 dekan inovasi 'much moreeee better!'.
hehe...

watever.

ye berazam nak jadi pelajar yang lebih baik even aku down juga bila dengan je perkataan 'internship'...errr.. huhu.. internship tu menakotkan kot.. 'burn out' dulu masih tersisa lagi dalam diri... maybe sebab tu aku lebih aim untuk belajar supaya 'mengajar' berbanding belajar supaya 'membantu'...

apa beza?.
jauh sangat beza in term of counselling and education.
btw, sem depan M. of Sc, In Guidance and Counselling akan dibuka untuk pengambilan pelajar baru...
oh ya Allah!
serius teruja!/
dulu, sebaik sahaja aku daftar degree... dr maklumkan yang kos psikologi akan dibuka pada sem akan datang.. now.. it happen again... ha ha... xpe la.. tunggu PhD nanti.. eh?... :p
maknanya kena cepat2 grad la kan?.. err..

ilmu tu ternyata sangat luas...
semakin belajar..
semakin seronok..


azam baru.. sempena M..
nak wujudkan label M22 and lebih aktif dari label at04 dulu...

urm..
how I miss writing....



nur insan.
T.G.U
20 februari 2015 (12.46pm)





No comments: