Wednesday, December 22, 2010

PATAH HATI!



Salam mahabbah (T.T)...... [mood: xde mood!]...


intro: [Betullahkan...manusia akan diuji dengan kata2nya]....




Selalunya bila hp berbunyi, tertera nama sahabatku yang seorang ni, hati berbunga2...
Senyum sampai ke telinga....
Maklumlah sudah hampir 3 tahun tidak bersua....

Tapi 2 hari lepas....http://www.emocutez.com
Mesagge darinya membuahkan kecewa (T.T)...waaa..waa...

Orang dah lah tengah sedih mengenangkan nasib diri diperantauan...
Dia menambahkan sedih....aaaaaaa....http://www.emocutez.com







Xpelah sahabat... pilihan ditangan... ana dah cuba pujuk enti,... enti tak nak jugak... ana nak wat cmne????http://www.emocutez.com .... Macam ana kata... moga Allah redha dengan pilihan... (T.t).... ana nangis sampai bengkak mata pun tak guna... Hati ana kecewa sampai pecah pun nak buat apa???...
[ayat lain macam je nih...ishk2... jangan putus asa wahai diri ...yahhhhhhttp://www.emocutez.com ]

http://www.emocutez.com... dah 2 ari kenapa asyik dok ingat je nih???...
[kerana inilah aku menaip tentangnya http://www.emocutez.com...ish2...]


Ana nak tanya, enti lupa ke hari yang enti col ana bagitau berita gembira tu????... Berjam2 kita gayut kat telefon [sampai orang pk lain pulak]... Ana gembira sangat... Enti ingat lagi tak kat surau time sekolah dulu.... bahu ini menjadi saksi airmatamuhttp://www.emocutez.com .... Enti nak tau x????... ana tahu berhijrah tu susah... Jadi adatlah kalau hati tu kadang2 cm tak kuat je... Yang ana hairannyahttp://www.emocutez.com, enti ni kenapa bila dengar Wat tu cakap camtuuuuu.......... enti dah mula goyah.....tu yang ana tak faham... enti ni dlu bukan jenis cepat makan dalam...tell me why????http://www.emocutez.com ..... [but i think i know...]... Wat tu pun satu jugak.... eeee.... lagilah tak faham.....http://www.emocutez.com



Akhirnya... meh kita layan lagu Patah Hatihttp://www.emocutez.com... moga2 hati kita cepat sembuh...sebelum tu.. aiman nak doalah....


::....Ya Allah... sesungguhnya Engkaulah yang membolak-balikkan hati2 kami...
teguhkanlah hati kami untuk selalu taat kepada-Mu... dan matikanlah kami dalam keadaan husnul khatimah...::



Moga hidayah Allah sampai dihati2 kita....



http://www.emocutez.com

Nur Insan@Srikandi Nazira
Bumi Pentarbiyahan Syuhada Islam...
~9.00 pm@ 22 disember 2010~


[HANYA WATAK YANG TERLIBAT AKAN MEMAHAMI...]




[pic by: matahari]

4 comments:

SuhaNa said...

Assalammua'alaikum ukhti..

Ana rasa ana tak terlibat dalam watak ni,jadi ana tak memahami..heeee ^_^

...Nur iNsAn... said...

Waalaikumussalam...

enti ni suka wat lawak..hehe..
mohon doa agr hati2 kte smua sntsa dilindungi n dianugerahkn hidayah Allah...amin...

eizan0406 said...

di saat kita jatuh maka akal tidak rasional menguasai. tidak ada nikmat kekuatan jika tidak diuji dgn secebis kelemahan utk kita bangkit dari lena yg pnjang

Mariah Binti Abd Rahim said...

sabar ye enti.. kita hanya boleh beri nasihat dan berdoa untuk sahabat, mcmnepun kputusan ditgn dia.. 'even sy xtau apa yg berlaku hehe'