Sunday, January 19, 2020

ZAMAN KERETA TERBANG!

Alhamdulillah...macam tak percaya sekarang i'm here at 2020πŸ˜‚
zaman kereta terbang... wow!
dulu cikgu suruh bayangkan apa akan jadi tahun 2020...
tapi tak nampak pun ada kereta terbangπŸ˜†


okaylah.. sebenarnya dah lama tak update blog..
ingat haritu last sebelum tutup 2019 nak update tentang resepi scone..hahaha
tapi tak berjaya nak update... tiba2 macam2 hal nak kena settle, last2 blog berhabuk dan bersawang lagi...
adehhh...


Di penghujung 2019 yang lalu...
banyak projek yang terpaksa dilepaskan..
antaranya projek AKU DIA DAN SEKOLAH 3😭
*nangis kat bucu katil*
gara-gara kejar submit tesis untuk masuk meeting IPS dan senat sebelum boleh jilid...
jadinya untuk tahun 2020 ni, harapnya adalah projek lain untu aku...
atleast dapat terbit 1 buku setahun pun okay dah... ameen
*pray for me pleaseee*


erm..
2 inggu lepas pulak, patutnya pergi meeting abstrak kat upsi..
U know what..
Aku langsung tak baca email Cik. Sumathi tentang meeting abstrak tu...
padahal minggu sebelum2 tu aku memang setiap hari buka email..peliknya langsung tak perasaan ada email dari fakulti...
ya Allahhh... stress aku...
jam 10 pagi saat semangat nak masuk kelas relief,
tiba2 dr.b call..
aku punya tahap blurrrrr masa tu tak tahu nak kata macam mana...

Last2 Dr.B jadi wakil aku defense abtsrak aku...
boleh bayangkan tak lecture yang defense abstrak kajian student!πŸ™‡
Aku tak tahu pula mood B ni mula2 kena bentang proposal.... lepas tu  VIVA... lepas tu ada pula defense abstrak..
allahu rabbi... macam2 laa.. adehhh...
finally, ada sikit lagi pembetulan pemilihan perkataan... dan Dr. B dah tolong aku untuk betulkan dan aku akan ke UPSI sekali lagi.... I have to write this one... supaya mengenang jasa DR.B yang tak tahu macam mana aku nak balas.

Bak kata Dr.B... "awak tahu tak emy... student lain jeles taw tengok lecture yang bentang untuk student.." hahahahaha...adeehhhhh.... *facepalm*

Jadi sekarang ni aku masih ada benda belum setle untuk submit thesis master aku...
doakan la... sikit lagi.. tapi renyahhh!


erm..
0kay next...
tahun ni aku nak berehat sepuas2nya...
i wanna feel freeeeee.. πŸ˜‚
en.heaven nak sambung belajar.. aku doakan dia berjaya lah sebab sekolah dia dah makin stress je aku rasa sebab tukar pengetua baru.. its okay baby.. u can face it...hahaha *gelak jahat!*

aku pula, aim tahun 2020 memandangkan ni masuk umur 30 tahun...
jadi aku kena lebih matang gittewww...

target untuk diri sendiri tahun ni:
1. nak baca 1 buku 1 bulan... can i?
2. nak terbitkan buku atleast 1 buku tahun ni...
3. nak exercise 20 minit setiap sesi. 1 minggu 3x... haa...menarik ni...πŸ˜†


sebenarnya entry kali ni just nak main tulis2 apa yang aku rasa nak tulis..
rasa macam jari ni dah lama tak menaip dan otak dah lama tak berfikir untuk menulis...
adehhh...!

so untuk tahun ni...
moga semuanya indah dan bahagia selalu....
U are awesome just the way you are πŸ’‹
next entry maybe update resepi sconeπŸ˜‚



with love,
_nurinsan
teratak kasih A&E
3.13pm (19.01.20)

No comments: