Saturday, December 16, 2017

Dia....



Tadi tiba2 teringatkan dia...
anak murid ku..
Aku pun tergerak hati nak message dia.. sambil tu nak tahu result PT3 dia..
tapi, macam straight to the point sangat kalau terus tanya result...
aku pun menyimpang cerita benda lain..
last2 tertanya tentang status perpindahan dia ke sekolah lain..

Ya, aku menangis la jugak sikit bila dia confirm pindah....
huhu..
Bila dekat dengan dia, kenapa aku rasa lain?
That feeling I have before..
mungkin sebab 'perasaan' tu sangat kuat untuk mereka2 yang aku anggap adik kandung aku sendiri..
Ouh.. hati..hihi..


Btw, student datang dan pergi kan..
yang penting, sepanjang bersama, aku ciptakan memori yang indah2 dengan mereka..
supaya nanti, moga aku selalu dikenang dalam doa2 mereka..
:)

moga terus istiqamah dlm kebaikan wani...

.
.
with love
nurinsan
16.12.2017@ 08:28pm

No comments: