Sunday, November 12, 2017

ROAD TO CONVO!

Image result for danbo CONVO



11 Disember 2018 (Tengah drive dari sekolah ke rumah)
Dr.B: call sy 
menggigil baca message tu.. haa... apa Dr nak cakap ni.. takutnya..
12 Disember 2018 
 Aku: Dr... saya takut la nak call dr... dr jangan marah saya T_T
(siap dengan emoji air mata. haha.. aduhh.. tak boleh betul kalau dr msg)
 Dr. B: Selalunya semester akhir tak dibenar buat rayuan tambah semester.  Kena buat sekarang. Buat rayuan tambah semester dulu. Kalau boleh bentang sem ni. Sebab sem depan internship.
 Fuh.... lega dr. tak marah.. tapi Dr. bagi solution.. macam selalu... cuma aku je...
Aku tak tahu lah sebenarnya bila tarikh konvo aku yang sebenarnya..
tapi aku set goal 2019 wajib konvo!
dan 2019 tu hanya tunggu untuk konvo!

tapi..
sekarang aku dah berada disemester 6..
maximum sem yang aku ada hanya 7 semester... itupun setelah aku tukar status dari fulltime ke part time..

separuh jiwa aku kata, aku boleh konvo..
tapi separuh lagi tak tahu dan diawang-awangan...

aku patut bersyukur sebab penyelia aku selalu bagi solution untuk selesaikan dilema yang aku alami..
aku pun patut bersyukur sebab en.heaven selalu paksa aku buat proposal sebab dia tahu aku malas..
dengan paksaan dia, buat aku bergerak.. walaupun aku tak suka dipaksa2...haha.. tapi law tak paksa aku akan statik dan tak bergerak!

Hari ni, setelah aku semak semula takwim akademik..
baru aku tahu..
aku baru diminggu yang ke-10!
aku ingatkan aku dah diminggu ke-13..
maknanya, aku masih ada waktu!


ouh emy!
go and get what you really want..
en.heaven bakal konvo 2018!
aku?

aku tak nak tertinggal kapal!
if I can do so...
if not...tak apalah, sayang selalu support abang!
hahahaha :p
wekkkx

nota: sebenarnya bukan konvo tu yang diharap2kan.. tapi...'perjalanan sehingga ke titik akhir tu' yang sangat bernilai..


nurinsan
teratak kasih A&E
12.11.17 (12.39pm)





No comments: