Friday, July 8, 2016

my little lovely note~~



2 daripada 2 buku catatan tentang my life...
weeeee~~~~
hari ni saje nak post sini...

yang warna pink hijau ada macam bangunan tu, 
yang tu catatan bergambar...
tapi dah lama tak hupdate...
setiap gambar ada story... meriah dan ceria buku tu..hehe..
even terselit juga emosi yang kadang2 boleh terobek hati... haha...


yang catatan murabbi pula,
kenangan dari kecil sampai tahun 2010...
disebabkan asaimen sem satu... maka aku masih ingat macam mana aku perah otak nak flashback balik semua kenangan zaman tok kadok yang aku sendiri pun ada yang ingat2 lupa... 
then macam ilmiah plak buku tu.. sebab dipaksa masukkan sekali konsep teori psikologi....haha...
bagus buku tu... boleh merationalkan aku tentang peristiwa semalam... 
acecececehhhh....


ada satu lagi, warna hijau (haaa... tak yah tengok gambar, sebab tak de dalam gambar..hihi)
yang diari hijau tu ada semua 'rahsia hati'. paling dangerous buku tu...
sebab banyak toksid lama2 yang tak ada siapa pun tahu...
huahuahua...
aku sendiri pun tak ingat sudah... mana aku letak entah... ermmm...
diari hijau tu wujud since aku sekolah menengah form1-form3..
pastu masuk asrama...aku stop tulis... tapi ada juga kot update sikit2 time rajin sampai form6...
haha...



then satu lagi... (pun tak ada dalam gambar)
warna hitam nota tu...
tertulis catatan kitab cinta since I meet en.H...
tu pun lama tak hupdate...
hewhewhew...


kenapa aku share benda ni???



'Aku menulis tentang hidup... dan aku berharap orang akan hidup membacanya'
_nur insan.


ada sesuatu dalam minda..
menari-nari minta menjadi aksara...
menterjemahkan fikiran melalui tulisan...
tapi...
nanti aku tulis ya...
heee.. ^^,V

buat shuya.
walau dimana shuya berada...
keep strong dear...
even we didn't know each other clearly...


 "Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya".
(Surah al-Baqarah ayat 286)


 "Kerana sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan. Sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan".
(Surah al-Insyirah ayat 5-6)





nur insan
teratak bonda
08 julai 2016 (1.10am)

No comments: