Tuesday, February 2, 2016

Rindu Menulis!






"Awak..dah lama saya tak jumpa nur insan....mana dia?"

Aku diam.
Seen. But no reply...
Tak tahu nak jawab apa...

"Saya ada je... cuma awak tak nampak.."
Heee....
*jawab dalam hati*

Baru ni en. heaven bagi idea menulis...
menulis berdasarkan jurnal yang dia pernah buat dan bagi aku menarik...
Tapi....

erm...

aku...
jujur... rindu untuk menulis...
aku dah menyepi terlalu lama dari 'team penulis tazkirah'...
dan aku menyepi juga disini...

sungguh...
tak tahu ingin menulis apa...
selalu menulis dengan rasa...
cerita segala peristiwa...

tapi sekarang...
semua cerita itu ada...
tapi tak mahu mula dari mana...


tentang sekolah...
tentang klien...
tentang dunia pendidikan...
tentang tarbiyah...
tentang dakwah...
tentang cinta..


entah...
mungkin terlalu banyak... hingga aku perlu mengambil masa untuk susun satu per satu... agar ia tidak serabut...dan mungkin juga aku sedang dilanda kekecewaan yang amat.. sungguh untuk mendepani hari2 ini, aku terlalu perlu kekuatan... dan kekuatan itu, bukan semuanya mengerti...



_for the first time in 2016!
:)


nur insan
taman idaman kasih
02.02.16 (08.38pm)