Sunday, May 20, 2018

S.T.U.C.K

Image result for stuck



S.t.u.c.k

I'm just stuck.
Dont know what to do.
^^''
Sepatutnya aku siapkan bahan untuk submit report internship this coming friday...
tapi aku stuck.. tak boleh buat T_T
aku tak tahu pasai apa????


lastly aku habaq mai kat husben.. ce abg ruqyah sayang..hahaha
oh my Allah!
@_@


maybe aku tak tahu nak mula dari mana..
aku tak tahu apa yang aku kena buat dulu..
sebab banyak kot T_Y

Haaaaa... tolong laaa... susahnya... nak lawan diri sendiri..
tak tahu pasai apa..
maybe sebab dah boring dan memang tak suka intern..
ditambah dengan persekitaran sekolah yang tak membantu..
tengok tu!
salahkan orang lain -_-


entahlah......



btw for the first time in 2018.
wallaaaaaaaaaaaaa...
sebelum ni taip.. delete.. draft..
huhu...


nurinsan
teratak kasih A&E
20.05.18 (08.15pm)


No comments: