Sunday, March 23, 2014

LAST SEM: PART 2

PRODIGY

17 mac 2014:
Pagi tu aku burn kelas Family Counseling jam 8.00am sebab xsihat.
Jam 8.45am selepas batuk kuat dan ok sikit,
Aku jalan kaki keluar rumah jam 8.45am untuk ke kelas sebab rasa rugi gilew law x pi kelas.
Jam 9.10 am baru sampai.
Normally berjalan 5 minit dah sampai.  =.=''

Sampai kat lif blok 8,
tiba2 jumpa Dr.Fauziah (lec family counseling),
Dr. terkejut tengok aku,

Dr.F : eh, emy... awak dah sihat ke?
Aku : senyum dan bersuara. tapi suara xde. 
Dr.F : awak ok tak ni? nak g klinik?
Aku: xpe2...saya ada kelas En.A... maaf Dr. sebab kelas Dr. tadi memang tak larat nak pi.. sebab pagi tadi sejuk sangat. batok tak berhenti lepas subuh.  (suara keluar juga selepas enjin kerongkong diperbetulkan)
Dr.F : xpe.. xpe.. insyaAllah makan ubat. rehat banyak2.
Aku : ok. insyaAllah :)

lepas sampai second floor.
terus jalan laju sampai depan pintu kelas. 
berdebar.
semua orang pandang dan surprizzzzz!

tiba...tiba...

En. A: ok, emy buat muka sedih.
*aku tak duduk pun lagi, baru nak cari2 tempat*
Aku : Haaaa??? *blur*
En.A : cepatlah macam mana muka sedih.
yang lain: En.Aziz, zira demam... tengok dia pun dah sedih. hehehe..
Aku: *senyum*


dan kelas aritu kami sempat berbincang mengenai kehadiran kami dalam kem pembangunan sahsiah (sem 2) sebagai peserta. Dan alhamdulillah, semalam (21&220314) kami telah pun merasai bagaimana modul PRODIGY dijalankan sepanjang kem. sangat seronok!

and group aku tak perasan pun aku sem 8 and i'm 24 kalau aku tak cakap  :) ..ngeee..
sangat seronok dengan team 4..
kitaorang memang njoy masa kembarun..
siap boleh minum2 dekat kedai... group lain bukan main gigih berpeluh2 cari check point... 
kitorang rileks sak.. hehehe... 

apa pun, dah lama tak jadi peserta kem..
dan have fun dan banyak yg aku belajar tentang cara mengendalikan program sepanjang kem ni... 
and memang itu yang aku niatkan masa datang...

TQ en.Aziz a.k.a en.A sebab bagi kami peluang.
and the most thing make me feel guilty when...
en.A belanja makan malam tu =.=''...

first sebab nampak en.A pi atm..
second yang menyebabkan double guilty masa slot personality test...

En.A: ok siapa yang dapat skor 7 ke atas untuk kategori menolong?
*peserta angkat tangan beberapa orang*
En.A: saya juga antara orang yang dapat skor 7 ke atas. Ni susah. sebab kadang2 saya sanggup pinjam duit orang untuk bantu kawan takde duit walaupun saya sendiri takde duit.
Aku: *peluh =.=''*

alamak!


*double slap*
sebab malam tu masa en.A ajak kami (aisyah n hajar) ikut sekali dia belanja fasi2...
aku cakap macam ni
"boleh kami ikut, tapi en.aziz kena belanja"

( =.=,'')


nur insan
kayangan
23 mac 2014 (12.56pm)

p/s:
batok! dan kadang2 demam waktu malam dah hampir 2 week
simptom apakah?


No comments: