Sunday, June 30, 2013

37 WONDERS ... #PART 2



...inspirasiku....
"sayang semua... 'mahsuri' takut nak berpisah... 'mahsuri' nak tarbiyah... ya  Allah..."
zupppppp... satu perasaan masuk.
aku terpukul... aku  kaku... aku takut....
ya Allah... aku juga menangis dalam pelukannya...
terasa tak sanggup pula melepaskan dirinya...
kerana hakikatnya, aku juga takut pada perpisahan ini
-fairy tales nite-

37 wonders....
terlalu banyak mengajar aku...
terlalu banyak hikmah pertemuan antara kita...
jasadnya, kita sering dilihat 36... namun hakikatnya, kita adalah 37...
buktinya, diakhir ini... 'dia' yang dulu mengajar erti perpisahan, hadir kembali menghulurkan tangan...
Allahu akhbar! hebatnya caturan-Mu ya Allah...
berpisah tak gelisah, bertemu tak jemu ^____^

jalan ini...
memang terlalu banyak mengajar aku...
tarbiyah dan dakwah...
mungkin hakikatnya, orang tak nampak...
tapi aku yang merasa...
bitter sweet..=,)

diri mereka, inspirasiku:
kak pah a.k.a puan: perahsia dan ceria orangnya... ^__________^
ifa: kental diluar, lembut didalam
aina: maaf...maaf...maaf... pandai jual beli pantun...huhu
una: quilling... cita2 nak jadi quiller terkenal...=.=''
muni: manja...huhuhu.... anok umi dier...
shiuman: pengsan.... huhu... tq banyak bagi pahala kat kami ^___^
a. daus: hero malaya...huhu... serba boleh.. cikgu tutor karipap gergasi =.=''
sahli: bibir....huhu... lawak... kedah celup...peristiwa petang tadi memang mencabar kewibawaan dia..hahaha
wahyu: wahyuuuuu... huhu...suka panggil nama dia... unik... periang dan cool.. comel ^__^
paan: tarian... pergh.. tarian dia ala2 jabbawockeez.. terpegun orang tengok =.=''
azrin: dulu xtau pula azrin blogger popular..hehehe... azrin rileks sak...
mun: selalu pinjam kete dia... banyak berjasa.. jom road to johor =.=''
hanis: felt craft... pandai jahit.. tq untuk tudung hijau yang hanis tolong jahitkan aritu ^___^
sufia: semut... mana2 dia pergi, ada semut =.=''.. dia manis kot *angkat tangan dibahu sambil mata ke atas*
anip: hitam putih... tu faberet warna dia..malam fairy aritupun dia pakai warna tu...
raihana: stalker no 1...hahaha... aku pun belajar dari dia..eh =.='' .. hehehe
ipin: suka sangat korea tudung labuh =.=''... jaga pandangan ipin..
shidi: chipsmore...hahahaha.... shidi ... aku 'rasa' dulu shidi pernah try nak jaga masa macam hassan albanna...harap lepas ni shidi mampu!..berusaha ^___^
zimah: comel jer..  cara zimah jalan mesti aku xboleh lupa...huhu....
shah: suka merajuk ^___^... tapi shah baik ati.. dulu, shah selalu duk kat tingkap bilik jmk.. tapi xmau masuk..hehehe... shah..shah...
kak asiah: AJE yang banyak berjasa...huhu... kak asiah pandai melukis n mewarna... suka tengok
shirley: hehe... first time jumpa masa xplorasi warisan... orang kuat cenderahati ^___^...moga ayah shirley sembuh dan baik2 aje...
nita: horayyyy... kak nita nak kawen dah..huhu...inspirasi first wedding...mybe bleh buat road to sabah =.=''
kak fiqah: assalamualaikum dan selamat petang...huhu.. trademark... insya'Allah nnti nak p t'ganu wat program COCAP...huhu... moga jadi kenyataan...amin...
fred: aron aziz...huhu... first2 tengok fred dulu, ayat dalam hati "matangnya exco aku sorang ni"...hahaa =.=''.. dia pula kata.. dari awal dia jumpa aku, aku macam nanny mcphee =.=''
yoke: 'jika sekiranya'...huhu... 'mummy..mummy..." *mesti rindu nak dengar dia panggil aku dgn ayat2 dia*
faiz: 'kek kek kekkkk khar...'..huhu... faiz masak cucur kat PC ...huhu... sedapnya.. jadi darah daging kami =.=''
usamah: misi dia dulu 'meng kelate' kan JMK...hahaha... namun, akhirnya melanjutkan pelajaran ke madinah dan bertemu kembali disini..bersama-sama kami semula diakhirnya ^___^
fiqry: "awieee"... huhu.... berakit sambil ber'ratuku'  di pangkor dulu.. huhu ...
qilah: sejuk.... dia xboleh sejuk...huhu.. dulu pelik, 'napelah dia asyik dengan sweater snow kelabu?'... huhu...
budak kecik yang dah jadi 'orang besar'  ^____^

mereka... yang 394 hari.. selalu berada dalam fikiran...
dan mereka yang seterusnya... 759 hari bersama...
selalu luangkan masa untuk brainstorm dari dulu...
merancang, memikir dan menyelesaikan...
-hairieyl-mari-su-nisa-zati-adon-

tq for everything u ol 36 wonders....
playing, road to remember, program, picnic, cooking....
ketawa bersama... menangis bersama..
osem.. ordinary student. extraordinary mahasiswa...
kami, JMK bongsu dalam legasi...

jalan mencari keredhaan takkan pernah berhenti...
let's do the best...for future...
tq and sorry for everything that I have done...



nur insan a.k.a nanny mcphee
presint 4
30 jun 2013 (10:41pm)

p/s: insya'Allah we will back and reunite again #next sem

::in memory::



2 comments:

aqilah nasir said...

huhu..sedih....akak...sy syg akak sgt2...

...Nur Insan..... said...

huhu...
sayang qilah juga...
take care dear...
and the rest...
^___^
maaf semua salah silap akak...
kenang daku dalam doamu...