Wednesday, April 17, 2013

SEBENARNYA SAYA IS3 DIA.. EH???


Kau renunglah wajahmu
Dimanakah hilangnya raut seperti dulu bila dicemar air mata
Ku tak mahu berpisah kerana hati masih sayang pada dirimu
Tapi harapan makin kabur

Manakah kita jika kau dan aku tidak sekata
Sepi walaupun bila bersama
Dekatkan pun tetapi berjauh hati

Manakah kita bila sering bertentangan
sahaja walaupun bibir cuba menafi
Hakikat percaya tanya dengan jujur
Manakah kita

Dijiwaku sengsara menanggung derita
kerana cinta berubah tapi tak akan kehilanganmu

*apew semuanyeh nih???... lirik kita by forteen... pic by novel cinta kau dan aku...*
==tajuk n3 takde kene mengene dengan idup aku sekarang nih==

=.=''
pening wat asaimen+esok midterm+demam+flu+sakit tekak+pening kepala....
tq housemate cute yg bwk p klinik tadi...
tq adik comey shiuman yg msg tdi...
tq sebab dapat juga bueno malam ni...
tq alang sebab dapatkan penyelia untuk acik...
tq semua yang hadir dalam hidup saya...
terima kasih..alhamdulillah... ya Allah...
awak yang xcident tadi...moga awak cepat sembuh...awak menakutkan saya T.T
==sayatakbolehlemahuntukkuatkansemua==


nur insan
presint 5
17 april 2013 (04:05am)

No comments: