Sunday, December 30, 2012

SESUATU MENJELANG FINAL ESOK!

study itu amanah


Tadi nak g print nota..
ok... awal hijrah open...
lepas tu nak g beli stationery...
tp, kedai tutup depan kolej..
jadi ambik keputusan p depan kampus...

pinjam motor org..
sampai jambatan...
tiba2...
alamak!

minyak habisssssss!!!...

meter moto rosak, jadi xtau yg minyak btul2 empty...
allahu rabb....
alhamdulillah masa tu kat tepi jalan...
jadi terus berhenti...

errmmmm.....

nasib baik dengan cik hikmah...
jadi call la ifa...
minta tolong..
ifa pulak sepatutnya mmg guna moto yg kami naik tu... sepatutnya...
untuk ambik halawati yang baru mai...


tengah tunggu...
tiba2, nampak kat seberang jalan macam kenal je...
urm...
dapat ucapan TAHNIAH dan kena gelak!! dari mereka...
untungkan...

then afifah sampai...
mereka pun tolong isikan minyak yang ifa beli...

lepas tu, kami pun g bli stationery...

masa nak balik...
tiba2...
alamak!

aku salah motor....
huahuahua...



ok fine...
moral of story...
Allah nak ajarkan tentang hargai masa pada ku....
take note!



nur insan
kayangan
30 disember 2012 (4.20 pm)


2 comments:

sea_lavender said...

gud luck exams :) perancangn msa itu penting heee ;D

mujahidah1413h said...

lama tak datang sini. (=
moga Allah permudah kak.