Thursday, March 11, 2010

AN ORDINARY PERSON


Rebah dikaki langit saat diri cuba menyampaikan maksud apa yang tersirat dihati. Bukan diri mencari nama apatah lagi meninggi diri menawan puncak yang jauh untuk didaki. Aku insan biasa punya sejuta rasa, punya kelemahan disebalik kelebihan. Aku pencari sesuatu yang hilang dari dalam diri. Aku pencari sesuatu yang hakiki. Dan aku bukan murabbi. Aku hanya insan yang digelar ordinary. Jangan cari mana kekuatanku kerana hanya kelemahan yang akan kau temu. Jangan cari mana diriku yang sebenar kerana aku hanya bayangan yang tidak menentu.... Jangan mengharap sesuatu dariku kerana aku tidak menjanjikan apa2 buatmu... Aku an ordinary person yang cuba bekerja keras untuk menjadi 'TAJUK' ku. Tapi ordinary-ku bukan penghalang maksudku... dan sayapmu bukan halangan untuk aku terbang dengan tanganku.








contenganku...

No comments: