Tuesday, March 14, 2017

Happy Anniversary For Us!




suami saya kata, kami dah kawen 3 tahun..
saya pun jadi confuz.. sebab saya rasa baru 2 tahunπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
haha..


tp xpe..saya anggap dia menghiburkan hati saya..haha.. kawan gaduh saya dan tempat saya luahkan perasaan..kadang2 dia lagi 'kaunselor' dari 'kaunselor' ni..Dia ajar saya banyak benda.. ..dia..
dia suami saya.. 😁


selamat ulang tahun suami😍
such a long journey for us😘😍
Distance never separates two hearts that really care, for our memories span the miles and in seconds we are there. But whenever I start feeling sad, because I miss you, I remind myself how lucky I am to have someone so special to miss.
😘


tq Allah for the things happens..
surely must have a good reasons 😍😘


Alhamdulillah
Bahagia tu adalah dengan mensyukuri nikmat.
kan?


140315.
doakan yang baik2 buat kami😘

duduk sekali..

grad sama2..

struggle sama2..

having a musleh junior..

in sha'a Allah one day😘
πŸ’ͺ🌹

No comments: