Thursday, August 14, 2014

akif. #2

pic sekadar hiasan dilaman rindu. eh?. #haha

now akif ada dekat rumah.
hampir seminggu dia discharge.
tapi still dalam pantauan.
minggu depan dia akan ke hkl utk check mata.
urm.
keadaan mata dia yang merisaukan tu.

and yang peliknya,
ingatkan bila dia ada dalam wad, berat badan dia akan turun.
rupanya, bertambah. sekarang dah jadi 10 kg.
kategori obes!.

adohai.

tapi alhamdulillah, kesihatan dia dah jauh lebih baik dari sebelum2 ni and start hari selasa hari tu, akif jalani fisioterapi.
kecik2 dah kena gi fisioterapi kan?.
sekarang ni kami kena banyak bagi rangsangan supaya dia bergerak dan matanya dapat berfungsi dengan baik.

btw, seronok juga jaga baby ^_^''.
selama hari ini sebenarnya aku takut nak dekat dengan baby or budak kecik. sebab nanti diorang akan menangis dan aku xreti nak buat apa... sungguh, aku xtahu jaga budak kecik. masa jihah (first anak sedara) kecik dulu pun aku xdekat sangat. xreti lar... tapi bila dah ada ifah husna and now akif, so boleh jugaklah sikit2. hehe...
tu pun tadi zudin my only bro yang tukarkan pampers dan buat susu bila k.ngah xde... aku tukang bagi susu dan tidur kan dia and jadi teman bermain boleh lah... hahaha..

terfikir juga lepas ni nak apply kos yg ada kaitan dgn perkembangan kanak2.
eh, aku nak sambung study lagi ke x ni???.
urm.

watever. selama 1 bulan ni akif akan ada dekat sini.
moga akif cepat sembuh dan kembali macam biasa sebelum umur 1 tahun.
ya cuyunk!.

xoxo.
>.<


nur insan
TB
14 ogos 2014 (10.15pm)


No comments: