Wednesday, September 11, 2013

Practical Diary: 4

nanny mcphee, it juz a story.not the real story.


tittt... tittt..

tertera namanya diskrin...
Allahu rabbi... 

dia bertanya khabar laporan yang diminta...
terasa darah naik ke kepala.. pening. pusing..

maaf... terasa saya tidak mampu!.


****************************************

menunggu dimuka pintu..
seperti hari2 biasa...
namun dia, 
tidak lagi melalui pintu itu...
tiada lagi senyuman darinya...

dilema!

******************************************
saya cuma ingin berusaha.
saya akan terus berusaha.

saya hanya biasa biasa
saya hanya berdoa padaNya.


nur insan
rumah batman
11 september 2013 (06:31pm)



1 comment:

♥ Nur Hazlina Binti Mohd Fisol ♥ said...

Salam ziarah sahabatku,
All the best ya for praktikal.

Mendidik anak bangsa acuan alaf baru ini memerlukan kekuatan jiwa yang luar biasa. Moga Allah memberikanmu kekuatan untuk terus berjuang.

Sahabat dari bumi barakah UPM.

~Ina Nailofar~