Tuesday, May 28, 2013

PERMUDAHKANLAH KELAHIRANNYA T_T

miss u really... my sis 


"aku masuk wad selayang ni... sebab darah tinggi... esok pagi dr. akan injection untuk bersalin..mohon doakan kami  kat sini...."

message ringkas yang aku terima tadi dari k.eizan...
aku terkejut...sangat...
due date k.eizan sepatutnya bulan 6...
rasa nak nangeh....
tapi depan ramai orang...
aku terus hilang fokus...
satu pun xmasuk apa yang dibincangkan tadi...

minggu lepas, kak ngah masuk hospital jugak...
sebab kurang air...
kak ngah pun sekarang tengah pregnant...
tapi baru 2 bulan lebih...

masa message dengan kak eizan tadi....
nak sedapkan hati dia dan hati aku jugak...
aku kata kat dia...
"xpe...jangan risau... dia xsabar nak jadi mujahidah tu ^_^"
T_T

love u all forever...
miss everything...
hope see u soon...

“ Allah telah mencukupi segala sesuatu bagiku dan sebaik-baik yang ku serah diri kepada Allah”


Surah al-Anbiyaa' سورة الأنبياء: ayat 87:

Sesungguhnya tiada Tuhan (yang dapat menolong) melainkan Engkau (ya Allah)! Maha Suci Engkau (daripada melakukan aniaya, tolongkanlah daku)! Sesungguhnya aku adalah dari orang-orang yang menganiaya diri sendiri





sempatlah google tentang tekanan darah tinggi masa hamil
moga ada manfaat...

"ya Allah.... permudahkan semua..."
mak...rindu mak... T_T



nur insan
presint 5
28 mei 2013 (12:33am)




No comments: